lördag 26 maj 2012

♥ Upp och ner ♥

Prinskrull i hagen efter tävlingen :)

Fick idag 60,33 % av samma domare som i Mariefred i LB:2 , då red jag på 57.33 % så något går i alla fall framåt  :) Han kändes lite mer framåt i traven , galopperade när jag fick komma in i ridhuset direkt men då "tappade" jag honom lite i början av travprogrammet och fick en 5 och 4 annars mycket fin kritik !! Också det bästa jag presterat i LB:2 ! 


Sedan var det L:B3 kände att nu jäklar , Jonas dömde han brukar gilla oss. Men icke sa nicke , visst prinsen var nog lite okoncentrerad men gjorde fina halter bland annat dom belönades dock med 5:or ;( På ena långsidan hade någon häst kissat och ingen krattat över det så i galoppen hoppade han över pölen och gjorde ett omslag. Men kändes ändå ok och trodde ungefär samma som i första men nej 54,24 % tyckte jag var jäkligt dåligt betalt då jag såg några av dom jag slog i LB:2 an som red sämre ritter en jag. 


Ja ja skitsamma på´t igen bara vi kvalade i alla fall till lilla Finalen så nu debuterar vi LA i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar