måndag 21 maj 2012

♥ Hoppelihopp ♥





Idag har jag och prinsen hoppat :) Min snälla granne Gela hade tid att hjälpa mig , är lite svårt att hoppa själv med höjningar och rivningar och man måste hoppa av hästen. 


Det tog några språng innan jag kände hur jag skulle lägga honom på hindret , han rev några gånger men det det ser ut på filmen som att när han tittar på hindret kommer han inte upp med benen , så när jag får upp både min blick och han följer mig dit jag tittar hoppar han fina språng. Dessutom hoppade han bättre när vi höjde lite :) Då piloten ju är lite höjdrädd har jag hoppat max 60 cm med honom idag hoppade vi 80 ♥♥♥ Så tänka på till nästa gång titta framåt inte nedåt och håll in armbågarna :) 


Film kommer men min dator vill ej vara med ikväll gör ett nytt försök i morgon :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar