torsdag 31 maj 2012

♥ Måndag, Tisdag, Onsdag ♥

Dagarna springer iväg och jag hinner inte riktigt med , har insett hur mycket jobb vi har framför oss både jag och prinsen. Min sits måste bli bättre och han har också mycket att jobba med. Men har i alla fall vetskap om vart problemen ligger. På schemat framöver står sitsträning på lina med min tränare, hoppning och stärkande övningar för både mig och prinsen. Jag ska börja träna , styrka och kondition. Egentligen är vi inte klara för tävling har jag insett men det gör inget på dom tävlingarna som är bokade kommer jag fokusera på framåtbjudningen och att han börjar lita och lyssna bättre på mig. 


Så här har vår vecka sett ut hittills:


Måndag : Vila 
Tisdag : Uteritt med fokus på framåtbjudning
Onsdag: Dressyr på banan , min snälla vän Gela filmade oss åh så nyttigt det är. Kändes absolut inte bra, då jag fokuserade på framåtbjudningen och prinsen blev väldigt konfunderad av vad jag gjorde såg sen på filmen att det såg lite bättre ut en vad det kändes iaf. Men min sits är verkligen katastrofal , i alla fall mina ben. Kniper med knäna och drar fram och upp låren måste bara få bättre sits. Har börjat stretcha lårmusklerna varje dag och ska börja träna stärkande övningar för ben och bål. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar