onsdag 27 juni 2012

♥ Nöjd ♥

Har knappt kunnat rida något sedan för förra helgen och Esklistuna. Har haft så ont i ryggen och ätit antiflammatoriska och smärtlindrande tabletter ;( Känner mig lite bättre men var inte alls laddad inför kvällstävlingen i Katrineholm idag ! Hade inte ens tvättat ridbyxorna sedan förra tävlingen , fick köra dom i torktumlaren för att hinna få dom torra :) Prinsen var på sitt charmtrolls och mattegris humör idag i alla fall. 

Prinsbus ♥♥♥
Kändes fin på framridningen och inne på banan var han stundtals kanonfin , lite spänd i traven fortfarande men fick 7:or på båda uppridningarna och tre sjuor i galopp programmet. Tänk min häst som i början av säsongen inte kunde galoppera !!! Får vi bara till traven liiite till blir vi farliga :) Anette H som dömde idag och dömde den där gången i Nyköping när jag fick en Aha upplevelse tycker jag kan släppa honom lite till så jag får försöka våga det :) Idag var hon dock lite snål i sin bedömning om man jämnför med dom hästarna som brukar få runt 70 % fick idag bara 66 och var placerade 2:a & 3:a på det. Jag fick 59,33 % och var 3 utanför placering :) Jätteglad för det !!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar