måndag 16 april 2012

♥ Tråkdag ♥

Känner mig nästan bakfull efter gårdagen , trots att jag inte drack en droppe. Jo såklart kaffe !!
Vill gärna skritta prinsen dagen tävling men hinner inte då jag måste åka och handla foder. Prinsen äter nästan 4 kg kraftfoder nu. Måste få upp honom i hull , han inte riktigt med under senvintern och träningsbörjan så han är ganska tunn :( Som tur är har jag ju stora hagar så han rör sig ganska mycket av att bara gå i hagen också.

Veckans schema :

Simba

Måndag: Vila
Tisdag : Uteritt
Onsdag : Dressyr på banan
Torsdag: Vila
Fredag: Uteritt eller dressyr
Lördag : Uteritt
Söndag Tävling

Zerona :

Måndag: Vila
Tisdag : Om jag hinner tömkörning
Onsdag : Banan
Torsdag : Tömkörning
Fredag : Vila
Lördag: Uteritt om Johanna kommer hem :)
Söndag: Vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar