tisdag 25 september 2012

♥ Tränat ♥

Idag har vi varit på Smedstorp och tränat för Maggan . Prinsen var riktigt fin , vi red delar ur LA:4 an , bakdelsvändningar , halt ryggning galopp mm kändes riktigt bra. Jag vet inte om jag kommer att få starta finalen i divison 2 , det beror på om Saras Woitan är hel. Men det skadar ju inte att träna lite svårigheter . Prinsen verkar gå bättre ju svårare det blir , vilket ju är riktigt positivt. Han gillar när det händer saker , långa linjer är egentligen inte idealiskt för honom. I morgon får han vila så laddar vi på inför andra omgången i Div 2 på Kiladalen på Lördag. 

Zerona har fått vila både igår och idag, i morgon tänkte jag rida henne igen. Vi red ut i Söndags Johanna och jag hon var duktig men är väldigt ostadig med sitt huvud , försökte titta idag om det var någon tand som satt löst men kände inget. Så jag tror på att det är en styrke fråga när jag tömkör är hon stadig. Bara att jobba på. Hennes mugg börjar se mycket bättre ut också , jag fixar med det varje dag. Dock har hon varit lite svullen i det benet och även det andra bak när hon stått stilla i boxen på kvällen/natten så i natt fick hon stå med Back on Track och i morse var hon inte svullen alls !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar