lördag 29 september 2012

♥ Besviken ♥

Tillbaka till ruta 1 :( Idag var dagen som jag helst vill glömma , vi som varit så duktiga på träningarna. Idag funkade igenting , ingen framåtbjudning , avbrott , öron bakåt vill inte ställa vill inte böja . Visst jag hade ont med proppade mig full med Citodon så kände nästan inget precis under tävlingstarten kanske kanske läste han av mig ändå och kände att jag inte var okej , han gör ju gärna det min prins men han måste bjuda till , måste hjälpa till precis som jag måste hjälpa honom. 

LB: 3 an kändes redan den som en katastrof fick ihop 57,89 % trots allt så det finns väll hopp, rid mer framåt stod det nästan överallt ... jo tack jag försökte i alla fall det :( Dock inte det sämsta resultatet vi gjort och det var ju regional denna gång också ! 

LA:3 an var en katastrof, försökte få honom att bara slappna av på framridningen men nej , han som gjort kanonhalter från galoppen på sista tiden sprang iväg 10 meter , stod i mot i traven , skänkelvikningarna , skritten , galoppen , bröt av i den förvända. Gudarna ska veta att jag försökte rida , med Maggans ord ringandes i mina öron men inget funkade idag ! 47,41 % och tillbaka till ruta 1. 


Har en tävling kvar denna säsong jag vill bara avsluta den på ett bra sett , skiter i placeringar , procent bara han går fram och lyssnar på mig. Micke har lovat att följa med , hoppas att det kan vara en lösning. Att jag får avlastning och bara kan koncentrera mig på honom. Vet inte om han känner stressen lite i mig när vi är ute själva åker till 99 % alltid själv och gör så också allt själv. Idag känns allt meningslöst , känner mig urkass , att jag inte kan rida. Men kanske vaknar och känner i morgon att det är värt att kämpa , jag vet att vi kan och jag älskar min häst !!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar